071 56 01 660
  • nl
071 56 01 660
  • nl
← Onze inspiratie

Obsession groeit !

Samenwerking met bol.com, Royal Schiphol Group en RDW

Obsession Evenementen & Communicatie groeit. Zowel het team, het aantal opdrachtgevers als het soort opdrachten dat we doen. Zo werken we structureel samen met bol.com, Royal Schiphol Group en de Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW).

“We zitten in de flow”, zegt directeur Gerben Plasmeijer. Directies, communicatiedeskundigen en marketeers zien steeds meer de meerwaarde van LIVE communicatie als het perfecte moment om samen met je klanten, stakeholders en medewerkers nieuwe content te maken. Inhoud die het verschil maakt en waarmee je bijvoorbeeld feedback krijgt op je plannen, samen een bedrijfsstrategie uitwerkt, een doorbraak forceert door anders te kijken en hoort wat er echt speelt.”

Voorbereiding op 2018
“Zo vroeg bol.com ons om een partnerevent te organiseren voor een groot aantal ondernemers die via bol.com hun artikelen aanbieden”, vervolgt Plasmeijer. “Een dag vol inspiratie en informatie over de ontwikkelingen van Retail en welke kansen dat biedt voor online verkoop in de toekomst. Het thema ‘Meer uit je bedrijf halen? Je kan het met bol.com’ was in alles voelbaar: de eventwebsite en het programma waaronder de break out-sessies. Bij bol.com werkt Obsession als strategisch eventbureau, dat van concept tot uitvoering betrokken is, of ondersteunend aan het eigen eventteam van bol.com. De samenwerking bestaat dan uit het delen van expertise en de tijdelijke inzet van onze eventmanagers tijdens piekmomenten in het proces. Anders is dat bij de Rijksdienst voor het Wegverkeer, waar we een pitch hebben gewonnen als een van hun vaste eventpartners voor de komende 4 jaar. Voor hen zijn we onder andere een groot evenement voor 1.000 mensen in januari aan het plannen en voorbereiden, waar het draait om inhoud, plezier en beleving.”

Opening Holland Boulevard
Dat stond ook voorop in september, toen Obsession in opdracht van Schiphol de nieuwe Holland Boulevard opende: het ‘beveiligde gebied’ na de paspoortcontrole waar reizigers kunnen winkelen en dineren, maar ook terecht kunnen in de luchthavenbibliotheek, het glazen paviljoen van het Rijksmuseum of de dependance van NEMO Science Center. Plasmeijer: “De Holland Boulevard laat passagiers Nederland beleven en dat klonk door in alle facetten van het openingsevenement. Ook in de nabije toekomst gaan wij Schiphol helpen bij de organisatie van evenementen en openingen om de luchthaven positief met reizigers, medewerkers en de rest van de wereld te delen.”

Ontmoetingen met impact
Obsession Evenementen & Communicatie werkt op het snijvlak van evenementen en communicatie. We geloven in de kracht van LIVE communicatie en zien het als uitdaging om de inhoud te vertalen naar de juiste vorm. Van visie naar strategie en van creatie naar een strakke uitvoering. De ontmoeting tussen mensen staat altijd centraal. Aanhaken bij het proces van de opdrachtgever en heldere communicatie zijn daarbij onmisbare schakels om samen verder te komen. Meer informatie? Download hier onze nieuwste bureaupresentatie.

Lees meer over het bol.com top 1000 event op onze website.