071 56 01 660
  • nl
071 56 01 660
  • nl

Welcome to the Arena

PVH (Tommy Hilfiger & Calvin Klein) — Internationaal personeelsevenement

Het eindejaarsevenement van PVH Corporation is wereldwijd een begrip bij alle medewerkers van Tommy Hilfiger en Calvin Klein. De merken zijn toonaangevende fashion labels en hebben zeer betrokken medewerkers. Ook in 2015 wil de directie 1.500 mensen samenbrengen om gezamenlijk het jaar af te sluiten en het nieuwe jaar met evenveel passie tegemoet te treden. De samenwerking met Obsession gaat ver terug; tien jaar geleden organiseerden wij al dit prestigieuze personeelsevenement. Trots zijn we dan ook dat we dit jaar weer benaderd zijn.

Aanpak

Spanje vormt de basis van het concept. Onze inspiratie halen we uit de diversiteit van het land. Van de hippe fashion-eilanden Ibiza en Mallorca tot de levendigheid van de grote steden. Van de kunst en cultuur tot de authenticiteit van tradities als o.a. stierengevechten. Voor het derde jaar op rij vindt het evenement plaatst in de RAI Amsterdam, want het organiseren van een diner én feest voor 1.500 personen is uniek en vraagt ruimte. Ook dit jaar is het de uitdaging om de gasten te verrassen en inspireren in een nieuwe sfeer. Samen met onze partners bedenken we een stierenvechtersarena die levensgroot wordt opgebouwd in hal 9. Er is niets meer te zien van het evenementencomplex. De gasten worden volledig ondergedompeld in het temperament van het warme Spanje.

Resultaat

In een ruimte van 3.500 m2 bouwen we een arena, waar 1.500 gasten deelnemen aan een groots sit-down diner. Twee derde van hen dineert letterlijk op grote hoogte, zittend op de eerste en tweede ring. Alle tafels zijn prachtig gedecoreerd volgens authentiek Spaans gebruik, met voorwerpen, terracotta servies en juten tafellopers. Dansers en live muzikanten zorgen ín de arena voor een wervelende show vol temperament, flamenco, licht, video en muziek. Na het dessert vindt de grootste verrassing plaats. In minder dan tien minuten verandert de complete arenavloer in een DJ-podium. Het traditionele Spanje maakt plaats voor het hippe uitgaansleven met cocktailbars en een dansvloer. Iedereen stroomt dansend naar beneden en komt samen rondom het centrale podium om tot diep in de nacht te feesten. Strak georganiseerd, verbindend en boven ieders verwachting.

Deel deze case op

  • Google+
  • Pinterest
Deel op LinkedIn

"De samenwerking tussen Tommy Hilfiger en Obsession is bijzonder. Waar Tommy Hilfiger tekent voor de merkbeleving is Obsession verantwoordelijk voor invulling, strakke organisatie en productie. "

Daniël O’ Kelly
Creative Director / PVH Corporation