071 56 01 660
  • nl
071 56 01 660
  • nl

Thuis bij Pernod Ricard

Pernod Ricard Nederland — Relatie evenement

Een meerdaags evenement voor alle management- en boardmembers van Pernod Ricard Europa, Midden-Oosten en Afrika. Bedoeling van deze EMEA-summit is de introductie van het nieuwe pand van Pernod Ricard Nederland in combinatie met inhoudelijke meetings en netwerkdiners. Het is de wens om een visitekaartje af te geven en de gasten de mooie kanten van Amsterdam te laten zien.

Aanpak

Voor dit meerdaagse evenement bedenken we een concept, waarbij het thuiskomen bij Pernod Ricard centraal staat. Overdag is er een inhoudelijk programma, zodat we ’s avonds inzetten op ontspannen ontmoetingen, waarbij de merken van Pernod Ricard zo goed mogelijk worden uitgedragen. De eerste avond gebeurt dat tijdens een klassiek diner in the House of Amsterdam met een barok tintje en muzikale opluistering. De drankencatering is vanzelfsprekend uit eigen huis. De tweede avond organiseren we een informele bijeenkomst in het nieuwe pand van Pernod Ricard. Netwerken en gezellig samenzijn staat centraal. De gasten kunnen bij verschillende foodtrucks zelf hun maaltijd samenstellen en ongedwongen genieten, terwijl een dj en danseres voor entertainment zorgen.

Resultaat

Juist de combinatie van een zittend diner en een informeel samenzijn bij de Nederlandse collega’s ‘thuis’ maakte het evenement compleet. Door te starten met een korte wandeling door hartje Amsterdam kregen de gasten ondanks hun drukke agenda toch de mogelijkheid om wat meer van de stad te zien. Daarnaast hebben zij op bijzondere wijze kennis gemaakt met het nieuwe onderkomen van de collega’s in Nederland.

Deel deze case op

  • Google+
  • Pinterest
Deel op LinkedIn

"Het event was tot in de puntjes verzorgd en georganiseerd. Voor ons een belangrijk moment omdat wij onze collega’s uit de EMEA-regio een blik gunden in de wereld van ons nieuwe Amsterdamse kantoor op de NDSM-werf. De opdracht was om een visitekaartje af te geven en dat is gelukt! Een dergelijk event zorgt voor druk op de organisatie, omdat het on-top van de normale werkzaamheden komt. Omdat wij door Obsession werden ontlast, konden wij onze rol als gastheer perfect vervullen"

Thomas Wieringa
Sales Manager On Trade / Pernod Ricard Nederland.