071 56 01 660
  • nl
071 56 01 660
  • nl

The Future of Customer Experience

Usabilla — Relatie evenement

Niet zoveel mensen kennen het bij naam, maar iedereen gebruikt het. Usabilla ontwikkelt digitale feedbacktools voor websites. Een Nederlands bedrijf met grote nationale en internationale klanten als Philips, KLM en DHL dat inmiddels 10 jaar bestaat. De Usabilla Exchange 2018 moet daarom een evenement worden om de zichtbaarheid van het bedrijf te vergroten én kennis uit te wisselen met partners, klanten en prospects. Obsession wordt gevraagd om deze inspirerende dag te bedenken en te organiseren.

Aanpak

Usabilla groeit en wil zich in de markt zetten als thought leader op het gebied van Customer Experience. Ons vertrekpunt is daarom de vraag hoe we de Stem van de Klant op verschillende manieren kunnen belichten en laten horen. Samen met Usabilla kijken we naar de juiste mix van klant-, partner- en corporate-verhaal, zodat we die in de juiste verhouding in het programma kunnen vervlechten. Daarbij zetten we in op gelaagde inspiratie: een keynote van Air Lingus over de pragmatische kant en een presentatie van de Rabobank over trends. In deelsessierondes kunnen klanten, partners en Usabilla medewerkers elkaar ontmoeten om kennis uit te wisselen over de toekomst van Customer Experience en Customer Feedback. We denken daarnaast mee over de keuze van de dagvoorzitter en bereiden vragen voor waarmee de CEO zijn visie kan delen.

Resultaat

B. Amsterdam is het toneel waar de Usabilla Exchange 2018 plaatsvindt. Een startup locatie waar 350 klanten, partners en prospects samenkomen. De dag wordt gewaardeerd en had voor velen nog veel langer mogen duren. Ook de betrokken partners, van wie er 5 een stand hebben, zijn erg enthousiast en geven aan dat ze door persoonlijke ontmoetingen waardevolle gesprekken hebben kunnen voeren. De Usabilla Genius Bar wordt goed bezocht; hier kunnen gasten de hele dag in gesprek met productexperts. Een directere vertolking van Customer Feedback is nauwelijks denkbaar. Behalve misschien bij de uitreiking van de awards voor Most Creative Implementation en Most Customer Centric Company. Usabilla geeft aan ook in de toekomst dit evenement in te zetten om op de juiste manier in contact te blijven met haar partners, klanten en prospects. Obsession is trots dat zij hierbij dé partner is om deze ontmoetingen vorm te geven.

Deel deze case op

  • Google+
  • Pinterest
Deel op LinkedIn

"Over the years our confidence in Obsession is the key driver to continue working with them. Their level of creativity, focus, personal care and involvement is unique in the marketplace.
"

Julia Pilkes
Marketing Manager EMEA / Usabilla