071 56 01 660
  • nl
  • en
071 56 01 660
  • nl
  • en

Let’s Talk Business

KPN — Klant evenement

Vandaag toegang krijgen tot de mogelijkheden van morgen, levert voorsprong op. Daarom organiseert KPN voor haar groot-zakelijke klanten ieder jaar het toonaangevende event Let’s Talk Business. Deze vijfde editie moet vernieuwend en meer ‘content-driven’ worden ingericht.

Aanpak

Daarom laten wij de klanten van KPN kennismaken met de belangrijkste telecom en ICT-ontwikkelingen. ‘De sleutel tot verandering’ werd de rode draad van Let’s Talk Business 2014. Kleinschalige, interactieve sessies, waarin de mening en ervaringen van klanten centraal stonden, leverden nieuwe inzichten op voor de deelnemers én voor KPN. De traditionele informatiemarkt met sponsors werd vervangen door inhoud en innovaties. Van 3D printing tot uitzendingen van RTL Z Toekomstmakers en een college van trendwatcher Menno Lanting over de impact van techniek op de business. Naast RTL Z verzorgde ook BNR Nieuwsradio een debat over het nut van ICT, waarbij niet alleen grootheden op het gebied van ICT aan bod kwamen, maar de discussie met de zaal centraal stond. Kortom, de gasten werden niet meer als bezoeker, maar als deelnemer benaderd.

Resultaat

De vernieuwing van de opzet is zeer positief ontvangen. De interactie met de deelnemers was groter dan in voorgaande jaren. Uit verschillende sessies kwamen waardevolle leerpunten voor KPN naar voren, waarmee zij hun dienstverlening kunnen verbeteren. De mediawaarde van Let´s Talk Business steeg vanwege de samenwerking met RTL Z en BNR Nieuwsradio. Op KPN Inspire, het online platform voor KPN-klanten, werd het eventverslag 4.500 keer gelezen en eindigde op de tweede plaats van meest populaire items van 2014.

Deel deze case op

  • Google+
  • Pinterest
Deel op LinkedIn

"Met creatieve ideeën, teamwork en flexibiliteit van Obsession is dit event naar een hoger niveau getild en professioneel tot stand gekomen. De bezoekers waren zeer tevreden en de verwachtingen werden overtroffen, waardoor het een enorme uitdaging wordt om dit volgend jaar te evenaren."

Peter Voogt
Eventmanager zakelijke markt / KPN