Aanpak
Als partner wil je je betrokken voelen, gehoord worden en aan den lijve ervaren hoe waardevol het partnerschap is. Dat nemen we als uitgangspunt voor het bol.com Top 1.000 event. De thema’s ‘Meer uit je bedrijf halen’ en ‘Je kan het met bol.com’ vertalen we naar alle aspecten van de dag, waaronder een speciale eventwebsite, het programma, de aankleding en een eventhelpdesk. Elke gast kan zijn of haar persoonlijke programma samenstellen. Tegelijk versterkt dit de rol van bol.com als partner in het faciliteren en versnellen van e-commerce.
Resultaat
In aanloop naar, tijdens en ook na het bol.com Top 1.000 event zijn de partners ondergedompeld in alles wat bol.com te bieden heeft. Het merk bol.com heeft voor de partners letterlijk een gezicht gekregen. Geen abstracte organisatie, maar een organisatie waar mensen klaarstaan om altijd en waar dan ook te helpen en te ondersteunen. Door de conceptuele en persoonlijke benadering is het bol.com Top 1.000 event een bijeenkomst geworden met visie en focus. Dat zagen we terug in de hoge bezoekersaantallen en de waardering. De komende jaren wordt dit format dan ook verder uitgebouwd.