071 56 01 660
  • nl
071 56 01 660
  • nl

Zinnenprikkelend

Friesland Foods — Klant evenement

Friesland Foods wil ten minste 200 chef-koks en souschefs bereiken met hun professionele merken Hollandia en Debic. Ze vragen ons de doelgroep te overtuigen dat deze merken de beste basis zijn voor eigen creativiteit. Ook wil Friesland Food de kennis, het gebruik en de afname van de kookproducten bevorderen.

Aanpak

Uitgangspunt is de vraag hoe je eigenwijze chefkoks kunt inspireren. Omdat de producten van Hollandia en Debic de smaken zoet en hartig vertegenwoordigen, creëren we een event rondom het idee van twee merken, twee ruimtes, twee kook-iconen. We willen laten zien hoe je de producten op een creatieve manier kunt toepassen. Gevisualiseerd door blauw en rood, worden ze tot in detail doorgevoerd in alle onderdelen van het evenement: communicatie, kookdemonstraties, styling en gerechten. Het concept bedenken we samen met reclamebureau Force451.

Resultaat

De co-creatie, het inhoudelijke concept én de herkenbare communicatie zorgen voor een hoge opkomst van 250 chef-koks. Hun reactie op het evenement en de intense beleving is zeer lovend. Geïnspireerd door de mogelijkheden zorgt het zoor een grotere afname van de producten én een sterkere binding met de professionele merken van Friesland Foods.

Deel deze case op

  • Google+
  • Pinterest
Deel op LinkedIn

"De combinatie van de specialismen van Obsession, Force451 en opdrachtgever blijkt de sleutel voor een succesvol evenement. De co-creatie zorgt voor een avondvullend evenement met ultieme smaakbelevingen; dat sluit helemaal aan bij de visie van Friesland Food en bereikt het gewenste effect bij de doelgroep."

Gillie Rokromo
Creative director / Force451