071 56 01 660
  • nl
071 56 01 660
  • nl

Winkel wijzer in Hoog Catharijne

Corio Nederland — Jubileum

Winkelcentrum Hoog Catharijne bestaat 35 jaar. Verhuurder Corio is op zoek naar een totaalconcept, waarin zowel het winkelend publiek als de ondernemers betrokken worden. Het jubileum moet meer naamsbekendheid opleveren en het imago van Hoog Catharijne versterken.

Aanpak

Hoog Catharijne is het oudste winkelcentrum van Nederland, waar dagelijks 100.000 mensen komen. Tegelijkertijd staat het ook bekend als een doolhof waar je al snel de weg kwijt raakt. We bedenken daarom ‘Winkel wijzer in Hoog Catharijne’ als concept voor het jubileum. Onze aanpak bestaat uit een uitgebreid online en offline communicatietraject, een ondernemersfeest en verschillende acties en concerten in en om het winkelcentrum. Alle activaties zijn erop gericht om de verblijfsduur van de Hoog Catharijne bezoekers te verlengen en een positiever gevoel op te roepen.

Resultaat

Het evenement versterkt de band tussen de ondernemers onderling en zet Hoog Catharijne op de kaart als prettig winkelcentrum voor Utrechtenaren én dagjesmensen. De jubileumweek krijgt landelijke media-aandacht.

Deel deze case op

  • Google+
  • Pinterest
Deel op LinkedIn