071 56 01 660
  • nl
071 56 01 660
  • nl

Fit for the future

NRW — Jaarvergadering

De Nederlandse Raad voor Winkelcentra (NRW) bestaat 25 jaar. Ze willen niet alleen een jubileumeditie van hun Jaarcongres organiseren, maar vragen zich ook af of hun leden klaar zijn voor de komende jaren binnen de retail-vastgoedsector.

Aanpak

Centrale vraag is of de NRW-leden Fit for the future zijn. Met dat als concept nemen we hen mee in de mogelijkheden en onmogelijkheden van hun markt. We bedenken een evenement dat hen wakker schudt en bewustmaakt van de veranderende wereld. De genomineerden van de NRW Marketingprijs worden gepresenteerd vanaf een living surface tafel en Alexander Klöpping geeft de gasten een kijkje in de online trends van het moment.

Resultaat

Deze jubileumeditie van het Jaarcongres, inclusief de uitreiking van de NRW Jaarprijs en de NRW Marktingprijs, bundelt trends en laat innovatieve retailvoorbeelden uit de hele wereld zien. Via augmented reality kun je bijvoorbeeld schoenen passen. De leden, de directie en het management van diverse retailvastgoedorganisaties krijgen zicht op de ontwikkelingen binnen de organisatie én de toekomst van hun branche. Het besef landt: ze moeten niet (langer) in stenen denken, maar in innovatie!

Deel deze case op

  • Google+
  • Pinterest
Deel op LinkedIn

"De kwaliteiten en kennis van ons eigen team werden versterkt door de kwaliteiten van Obsession. Zij bedachten een programma dat echt iets losmaakte. Deze samenwerking leidde tot een zeer geslaagd 25ste NRW Jaarcongres."

Tamara Pel
Office Manager / NRW