071 56 01 660
  • nl
071 56 01 660
  • nl

Feel the Extraordinary

NH Hotel Group — Lancering NH Collection

NH Hotel Group lanceert wereldwijd het upper-upscale merk NH Collection en in april 2016 was ook Nederland aan de beurt. Drie NH hotels in Amsterdam zijn omgetoverd tot schitterende NH Collection hotels. Om relaties en pers kennis te laten maken met dit nieuwe merk zijn ze uitgenodigd voor een unieke beleving. “Feel the Extraordinary” is het motto van NH Collection en dit was ook het doel van het evenement.

Aanpak

We organiseren de NH Collection lancering in Amsterdam in nauwe samenwerking met NH Hotel Group. Daarbij focussen we op de elementen die deze hotels zo bijzonder maken: gastronomie, cultuur & historie, service en design. NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky, NH Collection Doelen en NH Collection Barbizon Palace zijn alle drie gevestigd in historische gebouwen die door NH Hotel Group prachtig zijn gerenoveerd. Juist de combinatie van modern comfort met de rijke geschiedenis van deze panden maakt het een bijzondere omgeving voor een evenement. Dit hebben we doorvertaald naar een programma waarin de beleving van de gasten centraal staat: een ontdekkingsreis door Amsterdam én de drie hotels.

Resultaat

Een programma met verschillende lagen waardoor de verschillende doelgroepen elk op unieke wijze worden aangesproken. Een persconferentie vindt plaats in NH Collection Doelen waar het NH Collection merk officieel is gelanceerd in het bijzijn van de CEO van NH Hotel Group, Na een interactieve rondleiding door het hotel vervolgden gasten via een kilometerlange rode loper hun NH Collection experience door hartje Amsterdam. In NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky is het exclusieve restaurant The White Room van Chef Jacob Jan Boerma officieel geopend door de Burgemeester van Amsterdam, Eberhard van der Laan. Vervolgens verzamelden de 700 genodigden zich in de Wintertuin voor de grote openingsshow. Via ‘augmented reality’ was de transformatie van vroeger naar nu te bewonderen.

Alles bij elkaar een succesvolle lancering van het NH Collection merk in Nederland, waarbij de gasten zich de hele dag ‘Extraordinary’ hebben gevoeld.

Deel deze case op

  • Google+
  • Pinterest
Deel op LinkedIn