071 56 01 660
  • nl
071 56 01 660
  • nl

Come fly with me

PVH (Tommy Hilfiger & Calvin Klein) — Internationaal personeelsevenement

Tommy Hilfiger Europe zal al haar medewerkers in Amsterdam ontvangen en hen uitnodigen voor een inspirerend eindejaarsfeest, waarbij iedereen het gevoel heeft te behoren tot één grote Tommy Hilfiger familie.

Aanpak

Al meerdere jaren organiseert Obsession in samenwerking met Tommy Hilfiger een bijzonder evenement. Elk jaar weer weten we de verwachtingen van onze internationale gasten te overtreffen. Voorgaande jaren is er met afdelingen gegeten op verschillende dinerlocaties, dit jaar gaan we dineren, waarna de overgang naar de feestavond direct gemaakt wordt. Het concept van dit jaar 'come fly with me' is gebaseerd op de luchtvaartindustrie uit jaren zestig. Are you all ready for take off...?





Foto's Barwerd van der Plas: www.barwerdvanderplas.com

Resultaat

De Amsterdam RAI, locatie bij uitstek. De gasten boarden als first class reizigers bij de incheckbalies, ondersteund dmv signing, stewards en stewardessen. Meer dan honderd passanten, tevens aanwezig in de aankomsthal, versterken de hectiek op het vliegveld en de exclusiviteit van dee gasten. De avond begint vervolgens met een groot sitdown diner. Alle collega’s zitten samen aan lange tafels, de verlichting in het midden van de tafels visualiseert de landingsbaan, we zijn van start. Na het diner en de jaarlijkse speeches is het tijd voor feest. Een groot podium met indrukwekkende artiesten zorgt voor een volle dansvloer, het publiek is uitzinnig. Omstreeks middernacht vindt de laatste transitie plaats, na een complete blackout eindigen we in outer space. Reken maar dat dit evenement ook dit jaar impact heeft gemaakt bij alle medewerkers van Tommy Hilfiger Europe!

Deel deze case op

  • Google+
  • Pinterest
Deel op LinkedIn

"Ook de samenwerking tussen Tommy Hilfiger en Obsession was bijzonder. Waar Tommy Hilfiger tekende voor de creatie en merkbeleving, was Obsession verantwoordelijk voor de strakke organisatie en productie."

Daniël O’ Kelly
Creative Director / Tommy Hilfiger